top of page

Περιγραφή διαδρομής

Πούρλια - Σταθμός, 4.02χλμ +115μ

Η εκκίνηση δίνεται από το κέντρο των Παλιών Πόρων σε άσφαλτινο δρομο ο οποίος μετά από 450μ μετατρέπεται σε έντονα ανηφορικό χωματόδρομο ο οποίος μπαίνει σιγά σιγά στο δάσος. Έπειτα απο 550μ κι αφού συμπληρωθεί το πρώτο χιλιόμετρο συναντάμε χαρακτηριστική τριγωνική διασταύρωση. Επιλέγουμε την δεξιά κατεύθυνση προς Π. Παντελεήμονα κι ακολουθούμε χαλικοστρωμένο χωματόδρομο. Στις μικρές διασταυρώσεις μένουμε στον κύριο δρόμο ακολουθώντας τη σήμανση. Σε 2.9χλμ συναντάμε άσφαλτο και σταθμό τροφοδοσίας. Φεύγοντας απο τον σταθμό κατηφορίζουμε δεξιά στην άσφαλτο για 20μ μόνο και μπαίνουμε δεξιά σε κατηφορικό δασικό χωματόδρομο. Το ρολόι μας γράφει 4.02χλμ.

Σταθμός - Πούρλια, 3.2χλμ +160μ

Κατηφορίζουμε ακολουθώντας τη σήμανση και σε 300μ συναντούμε τη διαδρομή του αγώνα των 25χλμ. Στρίβουμε δεξιά και σε 300μ βρίσκουμε χαρακτηριστική δεξαμενή. Στρίβουμε δεξιά ανηφορικά σε στενό δασικό δρόμο που περνάει μέσα απο πανέμορφο δάσος καστανιάς που καταλήγει σε ράχη με ξέφωτο με θέα τον Θερμαϊκό κόλπο. Με προσοχή στη σήμανση μπαίνουμε σε σύντομο μονοπάτι που βγαίνει σε δασικό δρόμο. Ακολουθούμε τη διαδρομή αριστερά και μετά απο 300μ μπαίνουμε δεξιά σε μονοπάτι. Κινούμενοι μέσα σε μικρο φαράγγι με τρεχούμενο νερό για 500μ φτάνουμε σε ανηφορικό χωματόδρομο. Δεξιά θα μας οδηγήσει πολύ σύντομα στα πρώτα σπίτια του χωρίου μέχρι τον τερματισμό μετα απο 450μ περίπου!